חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרון סכסוכים בעזרת מטפלת זוגית

מטפלים מוסמכים, פסיכולוגים וזוגות שחיים ביחד שנים רבות אומרים לא פעם שריבים צריכים להתקיים בזוגיות. שכן, זוגיות נטולת ריבים עשויה להיות כזו שדברים לא מדוברים בה כמו שצריך. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וגילינו שיש מצבים מורכבים הרבה יותר.

המדריך הקודם שהעלינו עסק בהתמודדות עם וויכוחים בין בני זוג, והפעם נבדוק את הדרך להתמודד עם סכסוכים באמצעות ליווי מקצועי של מטפלת זוגית. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה החיונית בנושא.

 

סכסוכים בין בני זוג – הדרכים שלא יובילו לפתרון

במשך שבוע ימים אנו קוראים מידע חיוני שנוגע להתמודדות עם וויכוחים וסכסוכים בין בני זוג. ככל שהעמקנו בנושא, הבנו שרבים מאתנו נכנסו לזוגיות, מבלי לקבל את הכלים הנכונים להתמודדות עמה (ובצדק). הרי לא למדנו על התנהלות נכונה בזוגיות בבית הספר היסודי וגם לא בתיכון. כך שזה הגיוני שלא נדע איך להתמודד עם מקרים מורכבים ומצבים כמו סכסוכים.

הפסקה הנוכחית נועדה כדי לציין בפניכם שיש בני זוג שבוחרים להפריד כוחות במצב שכזה. אנחנו כאן כדי לומר לכם – זה לא הפתרון.

סכסוכים בין בני זוג – הדרכים שלא יובילו לפתרון

הדרך הטובה ביותר שתוביל לפתרון מיטבי

זוגות רבים שעברו הליך של ייעוץ זוגי עם מטפלת זוגית מוסמכת, ציינו בפנינו כי ההליך שינה את חייהם. קראנו על כל לא מעט מאמרים והגענו למסקנה כי זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם סכסוכים. נציין כי אנו סוברים כך, בגלל שאלה היתרונות שבאים לידי ביטוי בקרב מי שבוחרים בה:

  • אפשר להעלות את הקשיים במרחב בטוח
  • אפשר לשמוע ולראות את הצד השני באור אחר
  • אפשר לקבל כלים חדשים

הדרך הטובה ביותר שתוביל לפתרון מיטבי

החלטתם לבחור בדרך זו? כדאי שתפנו אל מטפלת זוגית מוסמכת

אם החלטתם נכון ובחרתם לפנות אל מטפלת זוגית שתלווה אתכם בהליך, עליכם לשים לב כי אתם יוצרים קשר עם מי שיש לה הסמכה בתחום. אל תתביישו ותבדקו את העניין באופן מעמיק, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שמדובר במי שתעניק לכם את הכלים המקצועיים ביותר.

 

כך תגיעו אל מטפלת זוגית מומלצ

יש לא מעט חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות מטפלות זוגיות מומלצות יותר ופחות. אנו מציעים לכם לערוך חיפוש אודות מטפלת מסוימת ששמעתם עליה מחברים או שקראתם עליה במקרה באינטרנט. כדאי שתדעו שאת חוות הדעת האמינות ביותר, תוכלו למצוא בלשונית הביקורות של גוגל או בקבוצות פייסבוק קטנות שעוסקות בזוגיות.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שיאפשרו לכם לפתור את הסכסוכים ביניכם תוך ליווי של מטפלת זוגית. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם פשוט לערוך חיפוש מעמיק אחר מטפלת מוסמכת ומומלצת, שתלווה אתכם לאורך הדרך ותביא לפתרון המיוחל. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתדעו רק וויכוחים בריאים.

פתרון סכסוכים בעזרת מטפלת זוגית

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה