חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לדעת כשרוכשים ביטוח נסיעות לתאילנד?

טיסה לתאילנד היא דבר מרגש בעבור כל אחד ואחת. תאילנד נחשבת לאחד היעדים הנחשקים ביותר למטיילים מרחבי העולם וביניהם גם אנו הישראלים. כמעט כל טיול אחרי צבא למזרח יכלול היום גם תקופת שהות מסוימת בתאילנד. מדובר על יעד טרופי ואקזוטי, עם מזג אוויר ייחודי ונוף מרהיב. עם זאת, לטיול בתאילנד יש גם מחירים וסיכונים הכרוכים בפעילות. על כן, חשוב להיות צרכן מודע כאשר רוכשים ביטוח נסיעות.

 

מי זקוק לביטוח הנסיעות לתאילנד?

כל אדם שטס לתאילנד מישראל צריך לרכוש ביטוח נסיעות לתאילנד. ציבור הישראלים הטסים לתאילנד הוא מגוון. לדוגמא, קבוצה גדולה שנוהגת לטוס לחופשה בתאילנד היא קבוצת החיילים המשוחררים. בעת השירות הצבאי, אנשים רבים מחפשים לעצמם משהו לקוות לו ולהיאחז בו.

הטיול המיוחל לתאילנד נתפס כאפשרות לחוויה של שחרור וכיף חסר גבולות, כולל התנסות בפעילויות שונות כמו ספורט אתגרי או טיולי מחנאות באזורים השונים של המדינה. קטגוריה נוספת שניתן לראות ברחבי המדינה היא זו של משפחות. אופי הטיול של משפחה שמגיעה לתאילנד יהיה בדרך כלל שונה מאופי הטיול של חיילים משוחררים או של תרמילאים.

בניגוד לתרמילאים שנוהגים לבצע פעילויות מאתגרות יותר, משפחות נוטות לקיים טיולי "בטן גב" הכוללים בעיקר מנוחה, לצד ערך חינוכי שניתן להקנות לילדים באמצעות הטיול והחוויות הנרכשות בו. חשוב לדעת ששתי הקבוצות הללו צריכות לעשות ביטוח נסיעות לתאילנד, בין אם מתוכננות פעילויות אתגריות ובין אם מדובר על תכנון של שהות רגועה ונינוחה במדינה. המציאות מלמדת אותנו שמקרים לא צפויים עלולים לקרות למטיילים במדינה.

 

ביטוח חילוץ והצלה

ביטוח חילוץ והצלה הוא ביטוח חשוב, הן עבור מטיילים שעורכים טיול תרמילאים בתאילנד, והן עבור משפחות או מטיילים שמתכננים טיול בטן גב במרכזים העירוניים או באתרי התיירות המוכרים והמונגשים.

לצערנו, תאילנד היא מדינה שבה מתרחשים אסונות טבע באופן תדיר. בעיקר מדובר על מזג האוויר הטרופי השורר במדינה. אמנם זהו מזג האוויר שהופך את תאילנד לנעימה ופופולארית בעבור הנופשים ברוב המקרים, אבל הוא גם טומן בחובו אפשרות לסופות חזקות שעלולות לפגוע בכל מה שנקלע לדרכן.

על כן, חשוב מאוד לעשות ביטוח חילוץ והצלה כאשר מדובר על טיסה לתאילנד, בלי קשר לאופי הטיול שלכם. כמובן שאם אתם מתכננים טיול תרמילאים באזורי הספר במדינה, ביטוח חילוץ והצלה הוא קריטי בעבור הבטיחות שלכם, והידיעה שגם במקרה חירום יש מי שישמור עליכם.

 

ביטוח מקיף קורונה

עבור מי שחי במדינת ישראל, הקורונה, נכון לשנת 2023, היא כבר לא יותר מאירוע חולף. עם זאת, עבור ממשלת תאילנד, הקורונה היא עדיין איום קיים ונוכח. על כן, בעת הכניסה למדינה חובה להציג אישור רכישה של ביטוח מקיף קורונה, שיכסה את העלויות במקרה של הידבקות.

ביטוח נסיעות

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה