חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצה לפתוח מספרה? הנה כל הציוד שתצטרך!

אז החלטתם להקים עסק משלכם ולפתוח מספרה חדשה. ברכותינו! אתם בטוח מתרגשים ומלאים ברעיונות, אבל יש גם הרבה עבודה קשה והרבה הוצאות מספרה לכסות. בזמן חישוב התקציב שלכם ללא ספק תשאלו את עצמכם (או את האינטרנט): איזה ציוד צריך למספרה? תנו לנו לעזור לכם עם רשימת ציוד מקיפה למספרות המחולקת לקטגוריות. כדי שתוכלו למצוא בקלות את כל מה שתצטרכו כדי לספק את השירותים האיכותיים ביותר ללקוחות העתידיים שלכם.

 

כל הציוד הדרוש לפתיחת מספרה

בעת נפנה לבחון את הקטגוריות השונות של ציוד חיוני עבור כל מספרה:

חנות לציוד למספרות

ריהוט

חלקי ריהוט הם בדרך כלל חלקי הציוד הגדולים והיקרים ביותר. הם צריכים להתאים היטב ולהיות נוחים. הם כוללים: דלפק קבלה, כסאות קבלה, כסאות מספרה, עמדות לעיצוב שיער, יחידות שטיפה (תחנות שמפו), עגלות עמדות קמעונאיות של המוצרים שאתם מציעים, תאורה, מתלה למגזינים.

 

ציוד חשמלי למספרה

הבחירה כאן תלויה מאוד בשירותים שאתם עומדים לספק וכמה מעצבים יעבדו במספרה שלכם  במקביל. הרשימה כוללת : מייבשי שיער, מנורות חום, מחליקי שיער, מסלסל שיער, סיכות לשיער, מכונת כביסה, ומייבש (למגבות). זה לא כולל ציוד חשמלי של ספרים החיוני עבור כל מספרה וכולל: מכונות גילוח, פנים, ועוד.

 

כלים וציוד למספרות

שוחחו עם הסטייליסטים שלכם, אילו כלים ואביזרים הם מחשיבים חיוניים. זכרו את התקציב שלכם אך זכרו שציוד אמין הוא לעתים קרובות יקר מסיבה כלשהי. שקלו לקנות בדיוק מה שאתם באמת צריכים מההתחלה, ולרכוש כמה דברים מאוחר יותר ככל שעסק המספרות שלכם יגדל.

ציוד זה כולל  מספריים שונות, מסרקים, מסרקים רחבי שיניים, מברשות עגולות, מברשות מאווררות, מברשות משוטים, שכמיות לחיתוך שיער, מגבות, מראות יד, בקבוקי ספריי, מים לשיער, קליפס לשיער,  כפפות לטקס, וכמובן סינרים מסוגננים עם הלוגו של המספרה שלכם.

חנות לציוד למספרות

כיורים

כיור חפיפה למספרה הוא אביזר ציוד חובה. הוא התחנה הראשונה והאחרונה שהלקוחות שלכם הולכים לעבור בה, ולכן הוא האזור הראשון והאחרון במספרה שהלקוחות שלכם חווים. על כן, אתם חייבים לוודא שאתם משקיעים בכיור החפיפה שלכם והאזור שבו הוא ממוקם.

 

חומרים מסייעים

כל מספרה חייבת את אספקה קבוע של : חומרים מחליקי שיער, שמפואים, מרככי שיער ושאר תמרוקים שמטרתם לסייע לכם במלאכתכם על הצד הטוב ביותר.

 

לסיכום

קל להתבלבל עם כל הדברים שאתם צריכים לחשוב עליהם בעת פתיחת מספרה, בחירת מיקום, צוות, וכמובן, כל הכלים והציוד למספרה. אבל התוצאה בהחלט שווה את זה! אנו מאחלים לכם בהצלחה, וסבלנות ומקווים שרשימת הציוד למספרות שלנו תוכל לעזור לכם.

לאחר שעברתם על הרשימה שלנו, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל חנות ציוד למספרות, ולבחור לכם את הציוד שהולך ללוות אתכם בצעדים הראשונים שלכם אל עבר הקריירה החדשה שלכם.

חנות לציוד למספרות

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת