חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשלנות רפואית בזמן הלידה – מתי ניתן לתבוע

לצערנו, יש לא מעט נשים הריונית שמדמיינות את הלידה שלהן באופן מסוים והן מגלות בסופו של דבר, שהלידה התרחשה אחרת לגמרי ממה שהן דמיינו.

ראוי לציין הכוונה היא לשינוי שנובע מתוך הליך של רשלנות רפואית שאירעה בזמן הלידה.

אם את חושבת שעברת הליך שכזה ואת רוצה לדעת מתי ניתן לתבוע, כדאי שתקראי את השורות הבאות ותגלי את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

מהי רשלנות רפואית בזמן לידה?

רגע לפני שנעמיק בנושא, ראוי לציין מהי בעצם רשלנות רפואית שמתרחשת בזמן הלידה. מדובר במצב שבו נגרם נזק ליולדת או לעובר בעקבות התנהלות רפואית שגויה. כלומר, התנהלות שחורגת מזו שעומדת בסטנדרטים הרפואיים הסבירים. אפשר לומר במילים פשוטות שאלו מצבים שבהם מתגלה כי מי מהצוות הרפואי שנכח במקום ביצע משהו שלא היה תקין או הכרחי והביא בעצם לנזק.

 

מתי ניתן לתבוע?

ישנן כל מיני סיבות של רשלנות רפואית בזמן לידה שניתן לתבוע בעקבותיהן. להלן כמה מהסיבות הנפוצות ביותר:

  1. החלטה שגויה מצד הצוות הרפואי להוביל את היולדת לביצוע של ניתוח קיסרי
  2. אי מעקב אחר היולדת או מעקב שבוצע באופן לקוי
  3. אי התייחסות לדברי היולדת שציינה כי היא חווה כאבים חריגים
  4. גרימת קרע משמעותי בזמן הלידה
  5. השארת חלקי שיליה מרובים ברחם היולדת
  6. נזק כלשהו שאירע ליולדת בזמן הלידה

ישנם כמובן מצבים נוספים שבגינם ניתן לתבוע. אם את סבורה שחווית רשלנות רפואית בזמן לידה, כדאי שתיכנסי אל האתר הבא לקבלת פרטים נוספים: s-klaw.co.il .

 

רגע, אפשר להוכיח בכלל רשלנות רפואית בזמן לידה?

אי אפשר לדבר על רשלנות רפואית בזמן לידה מבלי לציין את אפשרות ההוכחה. בדומה לכל תביעה אחרת של רשלנות רפואית, יהיה צורך לבסס את הטענות שלך בחוות דעת רפואית. בשלב זה, צריך להוכיח את הקיום של שלושת יסודות עוולת הרשלנות שהם היסודות הבאים:

  • נזק
  • אשם
  • קשר סיבתי

כמובן שאין צורך שתתרוצצי עכשיו בתוך בית החולים שבו אירעה הילדה, שכן, עורך דין מנוסה יעשה את העבודה הזו עבורך.

 

חשוב לפנות לסיוע מטעם עורך דין

כפי שצוין בסיום הפסקה הקודמת, עלייך לגשת אל עורך דין שבקיא בתחום רשלנות רפואית בזמן לידה. עורך הדין יעשה את כל המאמצים הדרושים כדי להמציא מסמכים שונים שיוכיחו את טענותייך ויציגו בפני בית המשפט כי אכן אירעה רשלנות בזמן הלידה. לאחר סיום ההליך המשפטי, במידה ואכן נמצא שאירעה רשלנות, את צפויה לקבל פיצויים בהתאם לנזק שנגרם ולהשלכות שיש לנזק על המשפחה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן כל המידע בנוגע לזמן שבו יש לתבוע בעקבות רשלנות רפואית בזמן הלידה. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לך שתקבלי את הפיצויים המגיעים לך ושההליך יסתיים בהקדם. בהצלחה רבה ולהתראות במדריך הבא.

משקל

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות