חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שימוש נכון: כסאות משרדיים שיעניקו לכם יותר מסתם נוחות

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל אדם שעובד במשרד זו הנוחות. הרי עובדי משרדים מוצאים את עצמם לא פעם, יושבים במשך שעות ארוכות, על כיסא משרדי, אל מול מחשב או עם לקוחות. לכן, בכל משרד צריך לשים לב שנעשה שימוש בכיסאות נוחים ביותר שמאפשרים לא רק נוחות, אלא גם בריאות. רוצים לדעת למה אנחנו מתכוונים? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

הקדמה

יכול להיות שכשאתם חושבים על כיסא משרדי, אתם חושבים על נוחות בלבד. כלומר, על האפשרות "להינמס" אל תוך הכיסא ולהרגיש כאילו הוא עוטף אתכם בחום. האפשרות הזו מקנה לרבים נוחות מקסימלית שמאפשרת לעבוד מול מחשב לאורך זמן ממושך מבלי לחוות כאבים. אם אתם אנשי משרד, אתם יודעים בדיוק על אילו כאבים אנחנו מדברים. כאבי גב, מפרקים, , כאבי ידיים ואפילו כאבי ראש. כעת אתם יודעים כי ישיבה עם יציבה נכונה מאפשרת לכל אחד לשבת לא רק בנוחות, אלא גם בבריאות. אילו כיסאות יעניקו לכם את היתרון הזה? אלו שיפורטו בפניכם ממש כעת.

 

אפשרות מספר 1 – כיסא אורתופדי

אי אפשר לכתוב מדריך על כסאות משרדיים שיאפשרו לכם לקבל הרבה מעבר לנוחות מבלי לציין את הכיסא האורתופדי שהומצא לשם מטרה זו. הכיסא האורתופדי יאפשר לכם לא רק לשבת בנוחות ולהרגיש כאילו אתם על ענן מרופד, אלא הוא יאפשר לכם להרגיש יותר טוב עם הגוף שלכם מהסיבות הבאות:

 

הוא מותאם לגוף שלכם

בניגוד לכיסאות מחשב רגילים, כיסאות עץ או כסאות בר, הכיסא האורתופדי מותאם בדיוק למבנה הגוף שלכם. לאחר כמה שעות ממושכות של ישיבה, אתם תרגישו כאילו "שקעתם" בתוכו וזה בדיוק המצב. הוא מאפשר לכל גוף למצוא את המנח הנכון לו תוך כדי שהוא מקיף אותו ברכות.

 

הוא יאפשר לכם לשכוח מביקור אצל אורתופד

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לפחות פעם אחת בביקור אל אורתופד בשנה האחרונה ואתם לא לבד. עובדי משרד רבים חווים כאבים בגוף ואי נוחות בעקבות שימוש בכיסא שלא מותאם להם. הכיסא האורתופדי ישכיח מכם את הכאבים ויאפשר לכם לעבוד בנוחות (רק אל תשכחו לקום ממנו אחת לשעה לפחות כדי לחלוץ עצמות).

 

אפשרות מספר 2 – כיסא משרדי עם התאמה אורתופדית

אם מסיבה כלשהי אתם בוחרים שלא ללכת על הכיסא האורתופדי, אתם יכולים לבחור בכיסא משרדי (חשוב לשים לב שהוא שלא עשוי מעץ) ולהתאים לו כרית אורתופדית שתאפשר לגוף שלכם לקבל את התמיכה לה הוא זקוק. שימו לב, גם כאן, ההמלצה היא לקום אחת לשעה-שעתיים מהכיסא כדי להזיז קצת את הגוף ולאפשר לו להשתחרר מתנוחת הישיבה.

 

סיכום

יש 2 סוגי כיסאות משרדיים שיעניקו לכם הרבה יותר מסתם נוחות, אלא גם בריאות ונחת. שכן, לא תצטרכו להתעסק יותר עם כאבים.

כסאות במשרד

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים