חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלטים לבית מבטון – מה כל כך יפה בהם?

שלט הכניסה לבית הוא האלמנט הראשון, יחד עם דלת הכניסה, שתופס את העין שלנו כשאנחנו מסתכלים על בית. לשלט הכניסה יש תפקיד חשוב, בהיותו נושא את שם המשפחה של דיירי הבית או את שם העסק שלנו, והעיצוב שלו יכול להשפיע על ההתרשמות הראשונית של אנשים שבאים להתרשם מהבית שלנו. אם אתם מעוניינים בשלט כניסה ייחודי ואיכותי לבית שלכם, בואו לבחור שלט לבית שעשוי מבטון!

 

מהי החשיבות של שלט הכניסה לבית שלכם?

לשלט הכניסה יש חשיבות מיוחדת לכל בית, שכן ביחד עם דלת הכניסה – הוא מהווה את האלמנט הראשון שאותו רואה מי שבא להתארח אצלכם בבית. גם אם חלל הבית שלכם מעוצב לעילא ולעילא, וכולל ריהוט בייבוא אישי מצרפת או שיש ייחודי מבלגיה, כל אלו לא נגלים לעיניהם של מבקרי הבית שלכם במבט ראשוני, אלא שלט הכניסה והדלת שלכם!

אי לכך, אם אתם אוהבי עיצוב מוקפד ובעלי סטייל ייחודי, כדאי מאוד שתשקיעו מחשבה גם בעיצוב שלט הכניסה לבית שלכם! אחרי הכל, שלט כניסה ייחודי וססגוני יוכל לקבוע את ההתרשמות הראשונית של מבקרי הבית מהטעם העיצובי המיוחד שלכם.

 

למה לבחור דווקא שלט לבית שעשוי מבטון?

אם עד עכשיו בטון לא התקשר לכם לחומר גלם שמתאים ליצירות אמנות ולתחום העיצוב והאסתטיקה, הגיע הזמן להזיז הצידה את הדעות הקדומות ולהכיר את התחום החדשני והבועט של עולם העיצוב – עיצוב באמצעות בטון!

הבטון הוא חומר גלם חזק ועמיד, וכאשר הוא מטופל בצורה נכונה ומקצועית ניתן לייצר באמצעותו יצירות יפהפיות ומיוחדות, שיעניקו מראה יוקרתי לבית שלכם. שלט כניסה לבית שעשוי בטון יהיה עמיד במיוחד בפני פגעי מזג אוויר או מפני בלאי טבעי שעשויים להיות במהלך השנים, וכן הוא ייחודי בנוף של שלטי הכניסה שבהם ניתן להיתקל בארצנו הקטנה.

 

השתכנעתי! היכן ניתן לרכוש שלט לבית שעשוי מבטון?

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את חזית הבית שלכם, ולגרום לכל העוברים והשבים שחולפים ליד פתח הבית שלכם לתהות מי הוא האדם עם חוש העיצוב היוקרתי שגר בבית – תוכלו גם אתם לקנות שלטים לבית שעשויים מבטון!

את השלטים הייחודיים ניתן לקנות דרך האתר של דריה תבל, אמנית ישראלית שעוסקת ביצירת מוצרים וחפצים מבטון! נוסף על שלט הכניסה לדלת, תוכלו לרכוש עוד מגוון רחב של אלמנטים מיוחדים ומדהימים ביופיים, שעשויים כולם מבטון. בין הפריטים שתוכלו לבחור ניתן למנות:

  • מגשים
  • אגרטלים
  • בתי מזוזות
  • שעונים
  • מוצרי אמבטיה (מעמד למברשת השיניים, כוסות, מברשת אסלה)
  • מוצרי מטבח (מלחיות, צנצנות אחסון, קרשי חיתוך, קרש שבת)
  • אביזרים ייחודיים לחגים ולימי שבת (פמוטים, צלחת לליל הסדר, חנוכייה)

 

אל תפספסו את ההזדמנות לשדרג את הבית שלכם באמצעות מוצרי הבטון הייחודיים והמקוריים ביותר!

ספה בבית מודרני

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת