חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה יש שם? זה מה שנמצא באוכל של הכלב שלכם!

בתור מי שמחזיקים כלב בבית, האחריות הכי בסיסית שלנו היא לספק לו מזון. בשוק המזון לכלבים אנחנו יכולים למצוא כל דבר, והמבחר שעומד לרשותנו הוא עצום. בדבר הזה יש כמובן יתרון, אך המבחר הזה גם עלול לבלבל אותנו קצת. זו בדיוק הסיבה שאנחנו כאן כדי לספר לכם על המזון של הכלב שלכם, מה הוא אמור להכיל, וכמובן איך לבחור את המזון שהכי מתאים לו.

 

חשיבות המזון עבור הכלב

לפני שנדבר על מזון לכלבים ומה הוא בדיוק מכיל, חשוב להבין שבתור הבעלים של הכלב המזון הוא כנראה הדבר הכי בסיסי שאתם צריכים לספק לכלב שלכם. כמובן שמזון הוא לא הכל, ויש עוד כמה דברים שהכלב שלכם צריך מכם, אולם בלי מזון הוא פשוט לא יוכל להתקיים. מזון איכותי ישפיע על מצב רוחו של הכלב, ויהפוך את החיים המשותפים שלכם יחד איתו להיות הרבה יותר טובים.

זו בדיוק הסיבה שבבחירת האוכל עבור הכלב שכלם אתם צריכים להשקיע. אל תסתפקו בקנייה של מוצר שאותו כולם קונים, בלי לבדוק שהוא אכן מתאים לכלב שלכם. כדי לבחור את המזון הטוב ביותר עבורו, חשוב כמובן לדעת מה בדיוק המזון שלו מכיל.

אוכל לכלבים

אבות מזון בסיסיים

בדיוק כמו המזון של בני האדם, גם המזון של כלבים ורכב קודם כל משלושת אבות המזון המרכזיים, הלא הם הפחמימות, החלבונים והשומנים כמובן. ההבדל המרכזי בין המזונות השונים קשור למינון של כל אחד מהרכיבים הללו, וכמובן למקור שממנו הוא מגיע. בכל מקרה, עליכם להבין מה בדיוק הכמות שהכלב שלכם צריך לקבל מכל אחד מאבות המזון הללו, ולוודא שהיא אכן נמצאת במזון שלו.

 

מינרליים וויטמינים

כפי שהבנתם, הכלב הוא בעל חיים שאמנם זקוק לאבות מזון אולם הם לבדם לא מספיקים עבורו. כדי לשמור על המערכת החיסונית ועל תפקוד בריא של מערכות אחרות בגוף, הכלב גם זקוק למינרלים וויטמינים שונים. בחלק מרכיבי המזון שלו אותם חומרים נמצאים בצורה טבעית, אולם יש מזונות לכלבים שאליהם מוסיפים במיוחד את אותם רכיבים, מה שיכול להיות נהדר עבור הכלב שלכם.

אוכל לכלבים

חברה מוכרת

כדי שלא תסתבכו יותר מידי בבחירת האוכל עבור הכלב, מומלץ להקפיד על קנייה של מוצרי מחברות מוכרות. בדרך כלל המזון של החברות הללו מכיל את מה שהכלב שלכם צריך, ולא אמורה להיות בעיה.

 

לסיכום

האוכל של הכלב שלכם הוא כנראה הגורם המשפיע ביותר על הבריאות ועל מצב הרוח שלו. מזון מתאים יהפוך את הכלב שלכם לבריא יותר, ומנגד, מזון לא מתאים פשוט יהפוך את החיים שלו להרבה יותר קשים. בבחירת מזון עליכם לוודא קודם כל שהוא מכיל כמות מספקת של אבות מזון חיוניים. לאחר מכן בדקו את כמות המינרלים והוויטמינים שנמצאים בסוג המזון אותו אתם קונים.

אוכל לכלבים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה