חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיקסל לד, תאורת פיקסל לד

בחירת התאורה עבור החלק החיצוני של המבנה, הינה אחת הבחירות וההחלטות החשובות ביותר בתהליך עיצוב המבנה. כאשר מדובר במבנה גדול כדוגמת גורד שחקים או בבניין משרדים – החשיבות מקבלת משנה תוקף. מהי תאורת פיקסל שמבוססת על לידים, ומדוע היא כה מומלצת על ידי אדריכלים ומהנדסי בניין.

תאורת המבנה

כמה פעמים יצא לכם לנסוע ברכב באחד מהכבישים בכניסה לתל אביב, ולהתפעל מהתאורה המושכת של אחד הבניינים? סביר להניח שכמעט לכל אחד מאיתנו קרה לפחות פעם אחת המקרה הזה – בשבוע האחרון. מדובר במשהו שמושך את העין, ומעבר למראה יפה ומעורר השראה, הוא מוסיף ומעניק המון ערך. איזה ערך? התאורה הזו מושכת את הלקוחות הפוטנציאליים (במידה ומדובר במלון או בבניין משרדים כלשהו), ומן העבר השני היא עשויה להעניק תחושת ביטחון אצל הלקוח עקב הנראות היפה והמרשימה. איך שלא תבחרו להסתכל על זה, התאורה החיצונית של המבנה היא קריטית וחשובה – ובעלת ערך חשוב וגדול יותר מיופי טהור.

מנורה

מהי תאורת פיקסל?

תאורת פיקסל לד, נחשבת לגולת הכותרת בעולם התאורה החיצוני. מדוע? יש לכך סיבות רבות ומגוונות, כאשר המובילות בהן נשענות על חשיבות העיצוב של המבנה, ומן העבר השני על האפקט שנוצר על הלקוח הפוטנציאלי – או האדם הפשוט שרואה את המבנה.

אם נסתכל על פיקסל לד, קשה מאוד להיות אדישים ולהתעלם מהצבע והצורה היפה באמצע הנוף. בשדרת בניינים שמוארת באותה תאורה סטנדרטית של אורות "שזולגים" מחוץ לחלל הבית, או תאורת לד שיוצאת מאחד הבניינים – כאשר תיתקלו בתאורת פיקסל לד היא תמשוך לכם את העין מבלי שתשימו לב. תאורת לד כולנו יודעים ומכירים מהי, וגם כשאנו אומרים פיקסל, מדובר במצבור נורות צפופות, שיוצרות אפקט מרהיב של אור חזק ומרהיב. כמובן שאת צבע הנורות תוכלו לבחור ועל ידי כך להוסיף משמעות נוספת לאיכות המבנה.
חשבו על זה כך – אתם עובדים בבניין משרדים, שהתאורה החיצונית של המבנה בנויה על תאורת פיקסל לד. למעשה, אין אדם אחד שעובר ברדיוס של כמה רחובות, שלא התבונן לפחות פעם אחת במבנה שלכם, ובכמה הוא מרהיב. כאשר הוא יעבור בפעם השנייה או השלישית, אין ספק שהוא יתרשם שאיכות המשרדים היא בהתאם. למעשה, מדובר באפקט משמעותי לקשרי החוץ שנוצרים לכם מול הלקוחות והאנשים האחרים.

אם אתם מעוניינים לייצר ייחודיות במבנה שלכם, ולהעלות את השלב של הבניין מבחינת המראה החיצוני – תאורת פיקסל לד, היא ללא ספק הפתרון המושלם עבורכם! מדובר בעיצוב מושלם יוצר איזון מדויק בין מוצר יפה ועדין לבין משהו עוצמתי ומעורר השראה! כל שנותר לכם לעשות כעת הוא ליצור איתנו קשר, ואנו נדאג לספק לכם את השירות הטוב ביותר, בתוספת המוצר הטוב והאיכותי ביותר. באחריות!

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת