חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה תוכנו של הסכם בוררות?

רבים יודעים כי בוררות היא הכרעה שבאה לידי ביטוי במקום ניטרלי שאינו בית המשפט. ידוע גם כי בורות נוגעת לסכסוכים בין צדדים שונים ומאפשרת להגיע בסופו של דבר להסכם בין הצדדים. אבל לא כולם יודעים מה בדיוק קיים בתוכן של הסכם בוררות. לכן, יצאנו לפגוש את האנשים שבקיאים בנושא באופן מעמיק ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת על התוכן של הסכם זה.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בבוררות. שכן, איננו יודעים באופן מעמיק דיו אודות התוכן שקיים בהסכם זה. כדי שנוכל להגיע אל המידע המדובר, היינו צריכים לפרסם פוסטים ברחבי הפייסבוק ולבקש מגולשים שחתמו בעבר על הסכם מסוג זה, לשתף אותנו בכל המידע הנוגע אליו וכמובן, גם אודות התוכן של הסכם הבוררות. פנו אלינו מעל 20 גורמים שעברו את ההליך והם שיתפו אותנו בפרטים שהבהירו את התמונה. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

אז מה התוכן של הסכם הבוררות? – חלק מספר 1

לאחר שביקשנו מגורמים חיצוניים לסייע לנו כדי שנוכל לדעת מה התוכן של הסכם בוררות, ביקשנו מכמה מהם לשלוח לנו את ההסכם המדובר. שכן, צריך לראות מול העיניים את המסמך כדי להבין איך הוא באמת נראה. אז ראינו שאפשר לחלק את המסמך לכמה חלקים. בחלק הראשון מופיעה הכותרת "הסכם בוררות" ותחתיה, ממלאים את התאריך המלא שבו ההסכם נחתם. לאחר מכן, יש למלא את הפרטים הבאים של שני הצדדים שלוקחים בו חלק:

  • שם מלא
  • תעודת זהות
  • כתובת

 

מה התוכן של הסכם הבוררות? – חלק מספר 2

החלק השני כולל מבוא ובו מופיעים כל הפרטים על מינוי בורר. ראוי להוסיף כי בחלק זה יש להוסיף את שמו של הבורר במקום המתאים. לאחר מכן מופיעים פרטים אודות ניהול הבוררות, סמכויותיו של הבורר ועוד. אלו חלקים חשובים מאוד שעל כל אחד מהצדדים לקרוא בעיון רב. שכן, הם צפויים להיות חתומים על המסמך ולאשר אותו בסופו של דבר.

 

מה התוכן של הסכם הבוררות? – חלק מספר 3

החלק האחרון בהסכם הבוררות הוא החתימות של שני הצדדים. בתחתית הדף ישנם שני מקומות לחתום. כך שמצד ימין בדרך כלל חותם צד א' ומאשר כי הוא מעוניין לבצע את ההליך בתאריך המדובר עם הבורר הנבחר. לאחר מכן, צד ב' חותם על צד שמאל של הדף ומאשר את הדברים שצוינו קודם לכן.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות התוכן של הסכם בוררות. כעת, כשידועים לכם כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק למצוא בורר מתאים ולהתחיל בהליך. שיהיה בהצלחה.

הסכם בוררות

 

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות