חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקן מאחז נכים בתאי שירותים

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודע שעליו להכיר בחוקים שנוגעים לנגישות עבור נכים ואנשים עם מוגבלויות. המדריך הנוכחי עולה לרשת כחלק מסדרת מדריכים ששמה לה מטרה להעלות את הנושא למודעות. לכן, בכל כמה ימים נעלה לרשת מדריך שיציג מידע חיוני אודות התקנים השונים. הפעם, נתמקד בתקן מאחז לנכים שצריך להתקיים בתאי השירותים. הישארו כאן ותגלו במה מדובר.

 

מה אומר החוק על שירותי נכים?

רגע לפני שנציג את כל האינפורמציה המעמיקה אודות תקן המאחז, עליכם לדעת מה הן התקנות שקבועות בחוק נכון לרגע כתיבת מילים אלה. בירור שערכנו בנושא הראה כי בעלי מוגבלויות בישראל זכאים לנגישות בכל מקום ציבורי, כולל תאי שירותים ייעודים.

מעקות

 

מאחזי נכים – מה זה?

כעת אפשר להרחיב אודות מאחזי נכים ולהסביר שמדובר באביזר שצריך להיות מותקן בעת הקמת תא השירותים (כלומר, בזמן ההתקנה של האסלה, מעמד הנייר ומעמד הסבון). מאחז זה צריך להיות מותקן באופן אופטימלי ובהתאם לתקנים המדויקים שקבועים בחוק. נכון להיום, יש 2 קטגוריות של מאחזי נכים מנל, הנה פירוט קצר אודותיהם:

  1. מאחז נכים שעשוי מנירוסטה
  2. מארז נכים מפלסטיק לבן שמצופה בחומר אנטי בקטריאלי

 

כך תבחרו את סוג המאחז המתאים לכם ביותר

שני המאחזים שהוצגו לעיל נחשבים למומלצים. אתם יכולים כמובן לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר, בהתאם לצרכי הניקוי שלכם. שכן, מאחזי הנכים שעשויים מפלסטיק לבן עשויים להתלכלך במהירות. שכן, מדובר בצבע בהיר שניתן לראות עליו כתמים. בחירה במאחזי נכים מנירוסטה לעומת זאת, עשויה להתגלות כנוחה יותר מבחינה זו, משום שהחומר נחשב לכהה יחסית, כך שהכתמים לא נראים לעין באופן בולט.

מעקות

חשיבות הפנייה לחברה מוסמכת ומומלצת בתחום מאחזי נכים

בחירה במאחז נכים צריכה להתבצע תוך תשומת לב לפרטים הבאים:

  • איכות החומר הנבחר (נירוסטה או פלסטיק לבן)
  • איכות השירות של החברה שמציעה את מאחז הנכים

נסביר כעת בהרחבה שעליכם לבדוק את טיב החומר הנבחר. שכן, זה צריך להיות עמיד ולהחזיק מעמד לאורך זמן רב. בנוסף לכך, יש לבחון את איכות השירות של החברה, מכיוון שזו צפויה להתקין את מאחז הנכים במקום והיא צריכה לבצע את ההליך באופן מקצועי. מאחז נכים שיותקן באופן לקוי עשוי להוביל בסופו של דבר למעידה של המשתמשים ולהביא לתביעה של בעלי המקום. היכרות עם עניין חשוב זה תאפשר לכם לבחור את המאחז המתאים ביותר מכל הבחינות.

 

מילים אחרונות לסיום

חשוב מאוד להכיר מקרוב תקן מאחז לנכים בתאי שירותים. בשלב זה אתם יודעים בדיוק במה מדובר ממה המאחז עשוי ואיך תוכלו לבצע בחירה נכונה מכל הבחינות. כך שכעת, נותר לנו רק לאחל שתבצעו בחירה נכונה ושתעניקו לכלל האורחים שלכם ביקור נעים ומותאם לצרכיהם.

מעקות

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב