חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לשמור על התכשיטים מבריקים לאורך שנים

שאלת השאלות, התכשיטים האהובים שלכם שוב ושוב מאבדים ברק, משחירים, מתלכלכים, ואתם בטח זקוקים למענה, איך תוכלו לפתור את הבעיה.

הינה בפניכם, מה חשוב לעשות בכדי לשמור על התכשיטים שלכם, לדאוג שהם ישמרו היטב, ושהברק המנצנץ שלהם ישמר גם לאחר שנים רבות.

 

דאגה לניקיון

קודם כל, צריך לדאוג לניקיון עבור שמירת הברק של שלל התכשיטים האהובים שלכם, שרשראות כסף, טבעות יהלומים, צמידים ועגילים. לניקוי התכשיטים שלכם באופן בסיסי, בדרך כלל תתחילו מערבוב חומר ניקוי כללי עם מים פושרים ומברשת שיניים רכה. בנוסף במצבים מורכבים יותר תוכלו גם להשרות את התכשיטים או להשתמש בעזרים נוספים.

 

שמירה ואכסון

חלק מהשמירה על הברק של התכשיטים שלכם לאורך השנים, קשור בדרך בה אתם מאכסנים אותם. אז חשוב מאוד להסיר את התכשיטים לפני השינה או לפני שאתם הולכי לבצע פעילות פיזית כלשהי שתגרום זיעה. ולאחר ההסרה, חשוב שתניחו את התכשיטים ל משטח רך כדי שלא יפלו או ישרטו, ואז יעזור אם תוכלו לשים אותם בקופסא ייעודית.

 

שיטות ניקוי

כמו שהבנו, בשביל לשמור על ברק התכשיטים חשוב מאוד לשמור על ניקיון מתמיד שלהם, ובשביל לנקות את התכשיטים, יש מגוון שיטות ואפשרויות.

  • מגבון לח – במקרים של השחרה קלה, מגבון לח יוכל בדרך כלל להסיר את שכבת הלכלוך בקלות ובמהירות.
  • מטליות וחומרים ייעודיים – דרך בטוחה תהיה להשתמש במטליות וחומרי ניקוי שמוכרים במיוחד עבור זה, הרבה פעמים בחנויות התכשיטים עצמן.
  • נייר אלומיניום וסודה לשתייה – קלאסיקה, בשיטה זו תשימו נייר כסף על קערה, ובפנים תשימו סודה לשתייה ומים רותחים עם התכשיטים, ותשימו להשריה.
  • משחת שיניים – שיטה נוספת, לצחצח את התכשיטים שלכם עם משחת שיניים ומברשת שיניים, בעדינות ויסודיות.
  • סבון כלים – ניתן גם להשרות התכשיטים במים עם סבון כלים ולנקות לאחר מכן עם מטלית או מברשת.
  • ניקוי מקצועי – כמובן, אם כל השיטות לא עוזרות מספיק, הדבר החכם יהיה לשלוח את התכשיטים שלכם לניקוי מקצועי, דרך חנות התכשיטים בדרך כלל.

 

מניעת השחרה

בכדי למנוע השחרה של התכשיטים שלכם, אכסנו את התכשיטים במקום קריר והימנעו מחשיפה ישירה חוזרת לשמש. נסו להימנע גם מהתזת בושם או קרם גוף שיגיעו ישרות על התכשיטים. ניקיון חוזר גם יוכל לעזור אך שימו לב שאתם לא משתמשים בחומרים אגרסיביים מידי מה שעלול להוביל לתוצאה הפוכה משאתם רוצים.

 

עדינות ותשומת לב

בסופו של דבר יש דרכים רבות לשמור על התכשיטים שלכם, גם למנוע בעיות, וגם לטפל בבעיות שיקרו בעצם החיים. תוך כדי שמירתכם על התכשיטים, הנחה בצד, סוגי הניקיונות השונים, לצד אלו חשוב מאוד לשמו על עדינות. התכשיטים הם בדרך כלל עדינים בעצמם, ותוך כדי הניקיונות חשוב לזכור את חשיבות תשומת הלב לרכות והעדינות שהם זקוקים להן.

טבעות

 

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת