חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תדעו שאתם רוכשים תכשיטי יהלומים ולא זיוף?

יהלום הוא אבן החן היקרה והפופולרית ביותר – כל אישה חולמת לענוד שרשרת, טבעת או כל תכשיט אחר שמשובצים בו יהלומים יקרי ערך. היהלום הוא גם סמל סטטוס – לכומר, הוא מעיד על מעמדך הכלכלי, אבל הוא גם יפהפה ועל כך אין מחלוקת. טבעת יהלום יכולה להגיע במגוון צבעים, וכל אחת ואחד ובחרים על פי טעמם האישי – כחול או שקוף? תכלת או צבעוני? מה שתרצו! חשוב לנו להסביר לכם לפני שאתם בוחרים יהלום, איך לדעת שהוא אמיתי, ושחלילה לא תקנו זיוף.

 

חימום וקירור של היהלום

יהלום אמיתי הוא חומר שמוליך חום בצורה טובה, ולכן הוא עמיד בפני חום רב ובפני שינויים קיצוניים בין חום לקור. אם אתם רוצים לנסות – תוכלו להדליק מצית על יד היהלום ולחממו, ואז מיד להעביר למים קפואים – אם הוא אל מתנפץ, סימן שזה יהלום אמיתי. תכשיטי יהלומים בחנויות ידועות ומוכרות הם תמיד אמתיים, לכן אנו ממליצים לכם לחסוך את כל הניסויים הללו ולקנות יהלום בחנות אמינה.

 

מעריך יהלומים

אולי לא ידעתם שיש עבודה כזו, אבל יש תכשיטנים שיודעים להעריך יהלום – את השווי שלו, את מקור ייצורו, את הסוג שלו וגם האם הוא אמיתי. אם חשוב לכם לדעת שמה שקניתם הוא יהלום מסוג מסוים, או שהוא בכלל יהלום, אם למשל קניתם אותו באינטרנט או בחנות לא מוכרת, כדאי לכם ללכת למעריך יהלומים שייתן לכם ביטחון בקשר ליהלום שלכם. ניתן למצוא יהלומנים במקומות רבים בארץ, וכדאי לפנות לאחד מומלץ ומוכר.

 

יהלומים סינתטיים

לא רבים יודעים שכיום מייצרים יהלומים סינתטיים שאינם נופלים מהיהלומים המקוריים ביופיים ובאיכותם ועמידותם. יהלום אמיתי עולה הרבה כסף כיוון שקשה למצוא אותו וללטש אותו, אבל יהלום סינתטי יכול לשבור את השוק הזה, ומעניין אם כך יהיה – כי נשים יתקשו לוותר על הסגידה ליהלום המקורי, על אף שאין בכך שום הגיון. כמובן שיהלום סינתטי לא צריך לעבור בדיקה האם הוא אמיתי, אך חשוב שתדעו מראש אם אתם קונים יהלום כזה, כיוון שהמחיר צריך להיות שונה.

 

57 פאות בכל יהלום

בכל יהלום יש 57 פאות, לכן אם מציירים נקודה שחורה על דף ומניחים מעליו את היהלום, לא יראו את הנקודה השחורה – זוהי דרך ביתי ופשוטה לבדוק האם מה שיש ברשותכם הוא אכן יהלום. בנוסף, ליהלום אמיתי אין פינות מעוגלות כיוון שקשה ללטש אותו, ולכן זה יכול להיות סימן נוסף שלכם לבדיקה.

 

לסיכום

יהלומים הם תכשיט נכסף ונחשק ביותר. כאשר אתם משקיעים מכספכם וקונים תכשיט זה, כדאי מאוד שתשימו לב האם הוא אמיתי ושלא השקעתם כסף לחינם. הכתבה הציגה מספר דרכים – חימום וקירור, בדיקה של הפאות והדרך הטובה ביותר – מפגש עם מעריך יהלומים.

טבעת יוקרתית

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה