חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לעצב את מקלחון החלומות שלכם לבית החדש

עיצוב חדר רחצה כולל פעמים רבות התייחסות לנושא המקלחון – לעיתים בחירה במקלחון נובעת מחוסר מקום, אך לעיתים מתוך שיקולי נוחות ואסתטיקה.

אם בימים עברו אמבטיה היתה חייבת להיכלל בחדר רחצה מפנק ויוקרתי, הרי שכיום אפשר לבחור מתוך מגוון עצום של מקלחונים יוקרתיים, איכותים, מעוצבים ומותאמים אישית לצרכים ולרצונות של בעלי הבית.

אז אם אתם עומדים בפני שיפוץ, או בנייה של בית חדש ורוצים לעצב חדר רחצה עם מקלחון חלומי ומפנק, כדאי שתכירו כמה כללים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

מקלחוני יוקרה מכל הסוגים – אלמנט מפנק בחדר הרחצה

דירות יוקרה רבות מתהדרות בשנים האחרונות בחדרי רחצה עם מקלחונים יוקרתיים ומפנקים, שמתחרים בקלות אפילו עם ג'קוזי גדול.

מקלחוני יוקרה יכולים להיות גדולים וחזיתיים, עם או בלי ספסל לישיבה נוחה, עם אלמנטים מתאימים לרחצה זוגית, או ליחיד, אופציה לזרמי מים מכל הכיוונים ואפילו לעיסוי וכן הלאה.

מלבד הקפדה על זכוכית מחוסמת, או רבודה, המאפיינת את התקן הישראלי בכל המקלחונים, מקלחונים מעוצבים יכולים להגיע עם זכוכית מעוצבת, חרוטה, משולבת עם מתכת, מעוטרת בהדפסים שונים ועוד.

אז בתוך ים של אפשרויות, כדאי לזכור כמה כללים לבחירה נכונה של עיצוב המקלחון הפרטי שלכם.

 

כלל ראשון – נוחות לפני הכל

נוחות במקלחון נמצאת במקום שני רק אחרי הבטיחות.

לכן, לצורך נוחות מקסימלית, כדאי לבחור מקלחון גדול ככל האפשר – בהתאם לנתונים של חדר הרחצה.

המקלחון שלכם יכול להיות עגול, חזיתי, או פינתי, אבל באשר לגודל – כל סנטימטר קובע ולכן ככל שהוא יהיה גדול יותר, כך יהיה נוח יותר להתרחץ.

אם אין מקום לספסל ישיבה נוח, נסו לשלב לפחות מדף אחד מעוצב, עליו תוכלו להניח את כל העזרים, האביזרים והסבונים למיניהם, בגובה מדויק שלא יפריע לכם להתרחץ בנוחות.

 

הפנים של חדר הרחצה – עם דלתות או בלי

מקלחון יכול להגיע עם דלתות הזזה, או דלתות כנף, בהתאם להעדפה האישית שלכם וגם למבנה חדר הרחצה, אבל אם המקלחון שלכם מספיק גדול והניקוז מתוכנן היטב, אתם יכולים לוותר על הדלתות ולהתרחץ במקלחון פתוח, שנותן תחושת מרחב נעימה.

 

רצפת המקלחון – ניקוז ואסתטיקה

הכלל החשוב ביותר בתכנון רצפת המקלחון הוא יצירת שיפוע מדויק לניקוז, שיבטיח לכם חוויית רחצה איכותית, ללא דאגות, בלי גלישה של מים ובלי צורך להשתמש במגב לאורך הרחצה.

אפשר להתקין אגנית במקום ריצוף, אך מומלץ להתקין ריצוף עם שיפוע מדויק, מאבני ריצוף תואמות לקצפת חדר הרחצה, לצורך המשכיות של העיצוב הקיים.

 

מקלחונים

לסיכום

עיצוב חדר רחצה תלוי במידה רבה מאוד בעיצוב נכון של המקלחון. אם יש לכם אפשרות – בחרו תמיד במקלחון בהזמנה אישית, שיהיה מותאם בצורה מדויקת לחדר הרחצה וגם לצרכים שלכם.

זכרו להקפיד על בחירת אלמ טים איכותיים ובטיחותיים, עיצוב אסתטי עם דגש על נוחות ותתחדשו!

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות