חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי צריך לעשות בדק בית? 

רכישת דירה חדשה ואכלוסה, הם דברים מרגשים ומיוחדים. אנחנו משקיעים בכך הרבה מאוד זמן, מחשבה, תכנון ובעיקר כסף. לכן, נרצה שהתהליך יתבצע בצורה נכונה ומדויקת, חסכונית ויעילה, עד כמה שאפשר. שירות בדק בית מאפשר לנו להיות בטוחים שהדירה שרכשנו, עומדת בכל הדרישות, ואנחנו יכולים לאכלס אותה ולחיות בה בראש שקט.

 

שירות בדק בית, הוא שירות המיועד לאנשים שרכשו דירה, בין אם היא מקבלן ובין אם היא מבעליה הקודמים. שירות זה נועד לספק בדיקות מקיפות של אנשי מקצוע הבוחנים את המבנה ואת המרכיבים שלו, בין אם זה בהקשר של תשתיות המותקנות בתוך המבנה עצמו ובין אם זה בהקשר של פריטים ורכיבים שנמצאים מעל פני השטח.

באופן טבעי, אנשים שרוכשים דירה חדשה, לא בהכרח מתמקצעים בכל פרט ופרט שקשור למפרט או לתשתיות של הדירה ואינם יכולים לדעת האם המבנה שהם רכשו תקין ובטוח באופן מלא, ואיננו נמצא במצב המחייב שיפורים ושינויים. דבר שיכול להיות מאוד בעייתי אחרי רכישתו ובוודאי אחרי אכלוסו.

שירות בדק בית

אילו בדיקות מתבצעות במסגרת בדק בית

אנשי מקצוע המתמחים בשירות בדק בית, מבצעים כאמור שורה של בדיקות מקיפות הקשורות לאלמנטים שונים במבנה. לדוגמא:

  • בדיקות צנרת מים וביוב על מנת לוודא שהמערכת תקינה ואין צפי לסתימות.
  • בדיקות חשמל בשביל לוודא שהמערכת גם תקינה וגם בטוחה לשימוש.
  • בדיקות אלומיניום בכל מה שקשור לחלונות, דלתות ומרכיבים אחרים.
  • בדיקות בטיחות לגבי כל פרט שקשור למבנה, על מנת להימנע מסכנה.
  • בדיקות בידוד של קור/חום, כולל בדיקות איטום בשביל לוודא שלא תהיה חדירה של מים.
  • בדיקות מפרט טכני, לדאוג שהלקוח מקבל את כל מה שהובטח לו.
  • בדיקות אחריות. במקרה של רכישת בית מקבלן, מבצעים בדיקה של החוזה וכן של האחריות שהקבלן מספק עבור המבנה, אחרי שהוא מוסר את המפתחות.

 

 איך יודעים מי צריך לעשות בדק בית?

בעיקרון, לשאלה מי צריך לעשות בדק בית יש מספר תשובות:

בראש ובראשונה אנשים שרוכשים דירה חדשה, כולל דירות קבלן. מאחר ותמיד עלול להתברר שהוא פעל בצורה רשלנית, לא מקצועית או שהוא לא ביצע את מה שסוכם איתו. כמובן שבדיקות אלו חיוניות כשמדובר על כוונה לרכוש בית קיים, אז הבדיקה יכולה ללמד על מצב הנכס ולהשפיע על מחירו.

שנית, בדק בית יכול לעזור במקרים בהם יש צורך להציג חוות דעת של מומחה, אם יש עניין משפטי כזו או אחר, בין אם זה מול הקבלן ובין אם זה מול חברת הביטוח או מול גורמים אחרים. שלישית, הבדיקה יכולה לשרת גם בעלי דירה המבקשים להציע אותה למכירה ומבקשים להשתמש בשירותיה של חברת בדק בית, בין אם זה בשביל לוודא שהכל תקין ובין אם זה בשביל לסייע בקביעת ערך הנכס.

שירות בדק בית

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות