חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה מספר הלייקים באינסטגרם שלך אומר עלייך?

במשך שנים, שיווק המשפיעים בפלטפורמות השונות עסק במציאת אנשים עם גודל הקהל הגדול ביותר כדי להגיע לכמות הגדולה ביותר של אנשים או באינסטגרם- עוקבים.

כעת, אנו עושים את ההפך, אנו מגלים מידע נוסף על הקהל שאליו אנו רוצים למקד ואז נראה למי משפיע עליהם.

 

אז מה המספרים האמיתיים שחשוב לעסק ומה כמות הלייקים באינסטגרם שלך אומרים עלייך?

אמנם לייקים לא ישלמו את החשבונות שלך (עצובים), אך הם מראים שאתה יוצר תוכן שאחרים מעוניינים בו. ולא רק זה, אלא שהוא מראה שהתוכן שלך קיים בפרופיל משתמש, וזה חשוב מהסיבה הברורה היא שאי אפשר למכור מוצר שאף אחד לא יודע עליו.

השאלה הגדולה כאן היא האם אתם מקבלים סימוני 'אהבתי' מהסוג הנכון. יתכן שאתה מקבל כמות טובה של סימוני 'אהבתי', אך הם לא נובעים מחשבונות שלמעשה יהפכו ללקוחות.

ניתן להסתכל במהירות ב 3-5 התמונות האחרונות שלך ובחן את הלייקים על ידי לחיצה עליהן.

 

מה ההבדל בין סוגי הלייקים:

  1. תמונות שאתה מעלה לפרופיל שלך שהן מאוד יפות, ככל הנראה אנשים יעשו להן לייק אבל לא בגלל שהם רוצים לקנות את המוצר אלא בגלל שאכן אובייקטיבית התמונות נראות טוב.
  2. לייקים מחשבונות שהן פייק ולכן כמות הלייקים במצב זה אינה רלוונטית.
  3. לייקים מחשבונות קריאייטיב אחרים אומנם זה מדהים לתמיכה! אך לא תמיד כל כך מדהים אם אתה מחפש למצוא את לקוחות הליבה שלך ולבצע מכירות.

 

איך ניתן "לתקן" את סוג הלייקים שאתם מקבלים?

  1. וודא שאתם משתמשים בתגיוג הנכון, מכיוון שכך בעיקר חשבונות אחרים ימצאו אותך.
  2. תיוגים גנארים- זה כנראה איך חשבונות הספאם מוצאים אותך.

 

בנוסף בעזרת האלגוריתם החדש של אינסטגרם, ככל שהעוקבים שלכם יעבדו איתכם יותר (כלומר ישאירו תגובה או לייק), אינסטגרם תדרג את חשבונך בצורה גבוהה יותר לפי האלגוריתם וכך בעדכון של העסק שלכם אינסטגרם יתייג אתכם כחשבון יותר "איכותי" ויתגמל אותו עם יותר חשיפה וכך יותר אנשים יוכלו לראות ולגשת לעסק שלכם.

 

הבעיה העיקרית היא שללייקים יש יותר משקל היום וכמותם חשובה יותר. אז איך משיגים יותר לייקים במהירות?

חברות רבות מציעות את שירותיהם והן בעצם מוכרות לייקים לפרופילים שונים באינסטגרם, חברת אחת לדוגמא היא "pwr  לייקים" שמתמחה במכירת לייקים לקהל הרחב.

לסיכום, במציאות של היום לייקים הפכו להיות אפילו יותר חשובים לעסק מאשר כמות העוקבים שקיימים לכם בחשבון, בזכות הלייקים האלגוריתם של אינסטגרם יכול לזהות האם אתה פרופיל איכותי כי יותר אנשים אוהבים אתכם וכך תהיו יותר פתוחים לחשיפה. אז בין אם הצלחתם ליצור פרופיל מוצלח בצורה אורגנית או בין אם קניתם לייקים כך תצליחו ליצור יותר חשיפה באינסטגרם.

 

אייפד

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות