חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה ההבדל בין מכונת תפירה ביתית לתעשייתית

עומדים לרכוש מכונת תפירה חדשה? מתלבטים לגבי המכונה הבאה? מתחילים ללמוד עיצוב אופנה? כל השאלות האלו מתרכזות סביב הסוגייה המרכזית – מכונה ביתית או תעשייתית.

יש הבדלים משמעותיים בין סוגי מכונות התפירה וחשוב מאוד להבין אותם לעומק כדי לבצע רכישה חכמה.

 

מהירות המנוע

מכונות תפירה ביתיות פועלות על מנוע שרץ במהירות ממוצעת של 700 סל"ד. הספק מנוע זה ממאפשר חווית תפירה ביתית נוחה בקצב מאוד מתון. מצד שני, מכונת תפירה תעשייתית רצה במהירות ממוצעת של 5,000 סל"ד, מה שמעלה את מהירות התפירה, חוזק המכונה ומשפר את יכולת ההתמודדות שלה עם בדים עבים יותר מטריקו ובדים דקים אחרים.

 

משקל המכונה

בגלל הספק המנוע וקיבולת העבודה הממוצעת, יש הבדל משמעותי בין שני סוגי מכונות התפירה במשקל, שמשליך באופן ישיר על אפשרויות האחסון של המכונה. מכונת תפירה תעשייתית לצורך העניין, לא תשקול פחות מ- 30 קילוגרמים ולרוב תגיע עם שולחן עבודה באורך ממוצע של 110 סנטימטרים. מאידך, מכונת תפירה ביתית שוקל חצי מכך ולא מגיעה עם שולחן עבודה מובנה, מה שמקל על האחסון שלה בבית במן שהיא לא בשימוש. הדרך הטובה ביותר לקבל קנה מידה להבדלים אלו הוא לחפש חנות מכונות תפירה ולראות את ההבדל מול עיניכם.

 

חלקי חילוף ועלויות תחזוקה

כמו כל דבר, המוצר הביתי יהיה קל יותר וזול יותר לתחזוקה מול המוצר התעשייתי. במכונות תפירה, ההבדל מורגש מאוד. חלקי חילוף מכונות תפירה ביתיות יהיו הרבה יותר זמינים ממכונות תפירה תעשייתיות שיחייבו אתכם לעבוד ישירות מול היבואן ולאם מולו חלק, זמן אספקה ומחיר חלף גבוה משל מכונה ביתית. קושי נוסף בתחום זה מגיע למכונות תפירה יד שנייה שלא בהכרח עדיין נמצאות באחריות.

 

איך בוחרים נכון

במידה ואתם לא צריכים לייצר באופן קבוע כמות מסוימת של פרטי לבוש ומוצרי בד – אתם לא תופרים תעשייתיים. מכונות תפירה תעשייתיות מיועד לתופרים ומעצבים שעובדים במסות, כשהמהירות והמקצועיות הן קריטיות עבור הביצועים והשכר הנלווה לכך. מכונת תפירה ביתית מיועדת לחובבים או לתופרים שבשלבי צבירת ניסיון. מיד אפשר לקנות מכונת תפירה בזול ולאחר זמן מה להחליף, לבצע עסקת טרייד אין או  פשוט להוסיף לארסנל הביתי מכונת תפירה תעשייתית.

 

לגשר על ההבדלים

הדבר החשוב ביותר מכל האבחנה בין ההבדלים היא קודם כל להבין מה הם צורכי התפירה שלכם. בלי הפנמה של אופי העבודה מה הציפיות שלכם ממכונה, אין לכם ולכן שום סיבה להתחיל לברר מחירים. ישנן מכונות ביתיות שיכולות לבצע את אותן התפירות שמכונות תעשייתיות מבצעות על מגוון רחב של בדים רק בלי נטל האחסון ובחצי מהמחיר. הבנת הצורך, השוואת מחירים ובירור לגבי פונקציות יסייעו לכם יותר מהכל למצוא את האחת הנכונה בשבילכם.

 

תפירת בגד

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות