חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד תוסיפו חלון חדש לבית?

לעיתים רבות, מתעורר צורך להוסיף חלונות חדשים בבית כאשר משפצים אותו.

תהליך הוספת חלונות לבית הוא תהליך פשוט שמתחלק לשלושה שלבים מרכזיים:

פתיחת פתח בקיר, בחירת חלון והתקנת החלון.

אנו ממליצים לכם להיעזר בגורמים מקצועיים במהלך התהליך כולו וכך לבצע את התהליך באופן הבטוח, היעיל והמהיר ביותר.

במאמר זה נפרט על שלבי התהליך וניתן לכם טיפים שיועילו ויסייעו לכם בהוספת החלון לבית.

 

פתיחת חלון בקיר חיצוני

כיום, קירות חיצוניים הם בדרך כלל קירות בלוקים או קירות בטון. בגלל החוזק והעמידות של הבטון, שבירת הקירות האלו באמצעות הפעלת כוח תבוצע באופן לא בטוח, איטי, ולא מדויק. לפיכך, השיטה היעילה ביותר לפתיחת חלון בקיר בטון או בלוקים היא ניסור בטון. ניסור בטון היא שיטה יעילה ומהירה שמאפשרת חתיכה של הקיר באופן מדויק.

להלן מספר כללים חשובים שיש להקפיד עליהם בעת פתיחת חלון בקיר בטון:

 

היתרי בנייה:

טרם פתיחת החלון בקיר הבטון, עליכם לוודא שלקבלן שיבצע עבורכם את התהליך יש רישיונות והיתרי בנייה מתאימים. כך, תימנעו מביצוע העבודה באופן לא חוקי ומתקלות שעלולות להוות נזק לבניין, לעובדים וללקוחות.

 

קיר תומך:

טרם פתיחת החלון בקיר, עליכם לוודא שהקיר אינו קיר תומך. ניסור קיר תומך עלול לפגוע במבנה ולסכן את העובדים והדיירים. ניסור קיר בטון הינו תהליך מורכב ומסוכן ולכן אנו ממליצים לכם לבצע אותו רק בעזרת אנשי מקצוע מומחים שמנוסים בתחום.

 

מדידת הקיר:

טרם ניסור הבטון, עליכם לוודא שמהנדס מוסמך מודד באופן מדויק את הקיר וכך מבטיח שניסור הבטון והתקנת החלון יתבצעו באופן בטוח ומדויק.

 

כלי עבודה:

ניסור בטון מתבצע על ידי מקדח ומסור יהלום. שבבי היהלום שמכסים את הלהב של הכלים הללו מאפשרים להם לחדור דרך הבטון וכך לנסר אותו באופן יעיל ומהיר. טרם פתיחת חלון בקיר בטון, יש לוודא שצוות ניסור הבטון מחזיק בכלי עבודה איכותיים, חדישים ומתקדמים. ניסור בטון בכלי עבודה פגומים או ישנים עלול לגרום לתקלות ופגמים במבנה ובעמידות שלו.

 

בחירה והתקנה של החלון

כאשר בוחרים חלון חדש לבית יש להתחשב במספר פרמטרים:

 

חומר החלון:

אנו ממליצים לכם לבחור בחלונות אלומיניום שהם החלונות המכרים והמומלצים ביותר כיום. לחלון האלומיניום יש יתרונות רבים לרבות: חוזק, עמידות, אטימות גבוהה, מחיר נמוך ועוד. בנוסף, ניתן למצוא חלונות אלומיניום בצורות, סגנונות וגוונים שונים וכך להתאים אותם לצרכים ולטעם האישי שלכם.

 

סוג החלון:

קיימים סוגים רבים ומגוונים של חלונות. אנו ממליצם לכם להתאים את סוג החלון לחלל החדר ולטעם האישי שלכם.

דברים נוספים כגון הצבע, המחיר, העיצוב והאיכות של החלון.

תהליך הוספת חלון חדש לבית אינו תהליך מורכב אך הוא מחייב עבודה עם אנשי מקצוע שמנוסים ומומחים בתחום. אנו ממליצים לכם להיעזר בכללים ובטיפים שבמאמר וכך לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר.

 

פינת אוכל

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות