חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

X עזרים לאילוף כלבים שכדאי להכיר

גידול כלב זו משימה לא קלה שדורשת אחריות, סבלנות והשקעה רבה. אחת המשימות המוטלות על בעלי הכלב הוא האילוף שלו. כמו תינוק אנושי, גם הכלב לא נולד מחונך ויש לאלף אותו על מנת ללמד אותו להקשיב להוראות שונות כגון: שב, אליי, ארצה וכדומה, ועל מנת להרגיל אותו לתנאי הסביבה בה הוא חי ולחוקים שלה.

כאשר אנו מאלפים כלב, אנו נעזרים באביזרים שונים שמסייעים לנו לאלף את הכלב בקלות. הכנו עבורכם רשימה של 5 עזרים לאילוף כלבים שכל בעל כלבים חייב להכיר.

 

חטיפים

הכלבים הם יצורים אינטליגנטים ולכן הם עושים דברים רק כאשר הם נעימים להם או שהם מתגמלים אותם. אי אפשר לצפות שהכלב יעשה משהו רק כי אמרתם לו בדיוק כמו שאי אפשר לצפות שאתם תבצעו משימה ללא תשלום רק כי הבוס שלכם ביקש.

ולכן, בתהליך האילוף יש לשחק עם הכלב משחק של: "אם תעשה מה שאבקש, תקבל חטיף". כאשר תעניקו לכלב תגמול להקשבה שלו, תגבר המוטיבציה שלו ללמוד ותהליך האילוף יהפוך לתהליך מהנה גם עבורכם וגם עבור הכלב שלכם.

כמובן, חשוב להקפיד על מינון נכון ולא להפריז במתן חטיפים לכלב שלכם.

 

גדר אילוף

מתחם גדר עשוי מתכת ישמש לאילוף גורי כלבים לעשיית צרכים. זהו פתרון אלטרנטיבי לכלוב האילוף שמצמצם מאוד את המרחב שיש לגורים. גדר האילוף תסייע לכם ללמד את הכלבים במהירות ולשמור על הבית מסודר ונקי.

 

רצועת אילוף

רצועת אילוף שעשויה מחומר גמיש תסייע לכם לחנך את הכלב שלכם להקשיב לפקודה: "אליי". פקודה זו תסייע לכם בהמשך ותאפשר לכם לקרוא לכלב לחזור אליכם כאשר הוא נמצא רחוק. חשוב להקפיד לא למתוח את הרצועה יתר על המידה ולגרום לנזקים פיזיים אצת הכלב כגון: פגיעה בעמוד השדרה, פגיעה בחוליות הצוואר וכדומה.

 

פאוץ חטיפים

ניתן לרכוש בחנויות חיות, פאוץ חטיפים שיסייע לכם להחזיק את החטיפים עליכם בזמן האילוף בצורה נוחה ולא מסורבלת. פאוץ כזה בדרך כלל יעלה כ- 50 שקלים. אנשים רבים חושבים שרכישת פאוץ חטיפים זו רכישה מיותרת, אך עם הזמן אנשים מגלים שזה פריט חיוני שהופך את תהליך האילוף לתהליך פשוט ומהנה הרבה יותר.

 

פדים לכלבים

פדים לכלבים מהווים פתרון זמני לעשיית צרכים. הגורים יתרגלו לצורה של הפדים וילמדו לעשות את הצרכים ואת הפיפי שלהם על הפדים במקום ברחבי הבית על משטחים יקרים וחשובים. זהו פתרון קל והיגייני שישמש אתכם עד שהכלב יגיע בערך לגיל 4 חודשים וילמד לעשות את הצרכים בחוץ.

החלטתם לאמץ כלב? כל מה שצריך לגידול כלבים בצ'או צ'או ממזון איכותי וטעים לכלבים עד צעצועים שהכלב שלכם לא יעזוב לעולם. המוצרים בצ'או צ'או נמכרים במחירים זולים שמתאימים כמעט לכל אחד.

 

DOGS

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב