חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו ביגוד טרמי ולמה זה טוב לחיילים?

ביגוד טרמי הוא ביגוד מיוחד ומבד מיוחד, שיעיל יותר בשמירה על חום הגוף ובחימום הגוף כאשר בחות הטמפרטורות נמוכות ומזר האוויר קר וקשוח. ביגוד טרמי יעיל בשמירה על חום הגוף וויסות חום הגוף במקומות קרים ובמצבי קור. חיילים בצבא, חייבים לצאת מהבית ולהסתובב בבסיס למרות שקפוא בחוץ ולמרות שהמעלות נמוכות מאד. פעמים רבות הם גם ישנו באוהלים ויעברו עליהם לילות קרים במיוחד. לכן ביגוד טרמי הוא מעולה לחיילים ויכול להקל להם על השירות ולשמור עליהם בריאים וחמימים. לפניכם קצת על מהו ביגוד טרמי ולמה זה טוב לחיילים?

 

מה הוא בדיוק ביגוד טרמי? למה הוא עוזר?

ביגוד טרמי הוא סוג מסוים של ביגוד ובד מיוחד, שמאפשר שמירה על חום גוף אפילו כשבחוץ יש מצבי קור קיצוניים וקשה לשמור על חום הגוף. הבד של הביגוד הטרמי, מסוגל לווסת את חום הגוף ולכך לתמוך בגוף להסתדר עם הקור, ולחוש יותר חמים ונעים.

לעומת בדים רגילים, שאינם מבודדים טובים ונותנים לקור להיכנס לנו לגוף ולחדור את השכבות, ביגוד תרמי מסוגל לכלוא את החום בתוך הביגוד וכך להשאיר אותו צמוד לגוף שלנו.

לכן מומלץ לקנות ביגוד טרמי לחיילים, שיבטיח שגם כשהם במהלך השירות, בקור ובלילה, ישנים באוהלים ויוצאים לפעולות שונות – הם מצוידים בכל מה שיכול להקל עליהם ולעזור להם להרגיש טובים ולהישאר חמימים. הבד הטרמי מסוגל לכלוא את החום מתחת בבגדים ולבודד אותם מן הקור שבחוץ ככל הניתן.

 

למה ביגוד טרמי טוב לחיילים?

מתאים לשגרת החיילים ולשינה באוהלים

חיילים צריכים לצאת לפעולות שונות ולאימונים, גם אם מדובר בשיא החורף, גם אם יורד גשם וגם אם קר בחוץ. רבות הם ישנו באוהלים ויעברו את ההכשרות והטירונויות בחורף ובגשם. לכן, ביגוד טרמי יעזור להם לחוש חמימים ולהתמודד עם הקור הנורא שבחוץ.

חיילים חשופים לקור ולחורף יותר משאר האנשים, מאחר והם חייבים לצאת באמצע הלילה לפעילויות ולישון בתנאים שאינם מספיק מחממים ודואגים להם. ביגוד טרמי יהיה שם בשבילם ככל הניתן ויעזור להם לווסת את חום הגוף ולהרגיש טוב.

 

חוסך שכבות רבות מתחת למדים

בחורף, חיילים מתקשים להתחמם כי המדים מגבילים אותם, וכל השכבות חייבות להיות דקות ומתחת למדים. כך, יתרון גדול של הביגוד הטרמי עבור חיילים הוא העובדה שמקום לשים 4 חולצות רגילות שלא מבודדות ורק יגרמו לאי נוחות ולחוסר מקום וחלל מתחת למדים – הם יכולים לשים חולצה טרמית אחת או שתיים, שיהיו יעילות יותר מבחינת שמירה על חום הגוף ואף ישאירו לו מרווח תזוזה נוח מתחת למדים.

 

מגיע בצבעים הנדרשים

היתרון הגדול והנוסף של ביגוד טרמי הוא שהוא מגיע בדיוק בצבעים הנדרשים בצבא. חיילים מוגבלים לרוב בצבעים שהם יוכלו ללבוש מתחת למדים, לכן ביגוד טרמי מגיע תמיד הן בשחור, לבן וירוק זית כדי שיתאים גם לחיילים ויהיה חוקי ומותר.

 

ביגוד של חורף

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב