חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם ספרי עיון

מעוניינים להרחיב את האופקים, ללמוד לעומק נושא מסויים, לרכוש כלים חשובים להצלחה בחיים? הינכם מוזמנים לפנות למדף ספרי העיון בחנות הספרים 'סיפור פשוט' הממוקמת בנווה צדק. בחנות תוכלו למצוא שפע של ספרי עיון בנושאים מגוונים ואקטואליים מתמיד, החל מהגות בנושאי פילוסופיה רב תרבותיות, יהדות, בודהיזם, עזרה עצמית, ביוגרפיות ועוד ולרכוש השכלה רחבה ועמוקה יותר על פני הדברים. 

 

ספרי עיון

ספרי עיון הינם ספרים שמטרתם לסייע לקורא ללמוד ולחקור לעומק תחום מסויים והם נשענים על עבודתו המקצועית של אדם מלומד ובעל כישורים באותו התחום. סוגת העיון מציגה קשת רחבה מאד של נושאים העוסקים בין היתר בהגות, פילוסופיה, מחשבה יהודית, אקטואליה, היסטוריה, אנתרופוליגיה, מדעים מדוייקים, אמנות, ביוגרפיות ועוד.

קריאה בספרי עיון פותחת את הקורא לעולמות חדשים, מסייעת לו להעמיק ידע מקצועי, לרכוש השכלה רחבה וליהנות מעצם גילוי דברים חדשים ומרתקים אודות האנושות, הטבע, המיסטיקה והעולם.

 

סיפור פשוט

חנות ספרים  סיפור פשוט ממוקמת בנווה צדק, שכונה ציורית במיוחד המשתרעת בין תל אביב ליפו ומהווה מקום מפגש בין רוחניות לחומריות. חנות הספרים מציעה למכירה ספרים באנגלית, ערבית ועברית מן הארץ ומן העולם, ספרי עיון, ספרי אמנות ובישול, יצירה ופנאי. בנוסף, מקיימת החנות ערבי קריאה, מארחת אירועי השקה לספרים חדשים, מקיימת סדנאות ומהווה בית למגזין הספרות הבינלאומי בעברית גרנטה.

 

ספרי עיון מומלצים

על מנת שתוכלו להעשיר את ארון הספרים שלכם, תוכלו להקדיש מעט זמן לספרי העיון המומלצים הבאים אותם ניתן להשיג בחנות הספרים סיפור פשוט באמצעות ביקור בחנות או הזמנתם באונליין:

  1. מדוע לא דפקתם על דלתות המיכלית מאת דני רובינשטיין – הספר הביוגרפי מגולל את סיפור חייו של הסופר הפלסטיני ע'סאן כנאפני מימיו כמורה במחנות הפליטים ועד לימיו כנציג הדור שלאחר הנאכבה.
  2. ליקוטים מאת יוסף וייס – אסופה של כתביו הקצרים של יוסף וייס, חוקר חסידות ומיסטיקה יהודית. יוסף וייס היה תלמידו של גרשם חביב וחקר את כתביו של רבי נחמן מברסלב.
  3. בודהיצ'יטה מאת מאיר זוהר – הספר נכתב לאחר שהות ממושכת במנזר בודהיסטי, ומתאר את המסע שעבר כותבו עד להשגת מיומנות גבוהה בתרגול מדיטציה וקשב פנימי על מנת להגיע לשלוות נפש ואיזון נפשי.
  4. הערכת עצמנו מאת יוסף חיים ברנר – מאמר רב חשיבות של י"ח ברנר המבוסס על קריאה בשלושת כרכי הכתבים העבריים מאת מנד'לה מוכר ספרים. ברנר איננו מנתח אותם מבחינה ספרותית אלא קורא בהם אלא מנסה להעביר את הערך היהודי והזהות היהודית באמצעותם.

 

לסיכום

סיפור פשוט הינה חנות ספרים מופלאה בנווה צדק. בחנות ישנם ספרי קריאה רבים בשפה האנגלית,עברית וערבית במגוון סוגות ונושאים. ניתן לרכוש ספרים בחנות או באתר האונליין במחירים משתלמים במיוחד וליהנות מתוכניה עשירה של פעילויות במקום.

ספרי עיון

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב